HOME » Klantenservice » Veel gestelde vragen » Bestellen en bezorgen

Bestellen en bezorgen

 

Wij willen alles zo vers mogelijk bezorgen!

Zodat u er een lange tijd plezier van heeft!

Onze handgemaakte Belgische chocolade artikelen hebben en houdbaarheid van 5 maanden.

De meeste artikelen verzenden wij binnen 3 werkdagen.

Voor grote leveringen hanteren wij minimaal 10 werkdagen ( dit gebeurt in overleg met de klant )

De bezorging verzorgen wij met eigen vervoer en met Postnl.

 

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bij ons kan je op verschillende manieren betalen.

Bij het afrekenen heb je de mogelijkheden om te betalen met: iDeal, Creditcard, ING Home pay, enz

 

Voor bedrijven!

 

Voor bedrijven bestaat er de mogelijkheid om achteraf te betalen per factuur.

Na goedkeuring ontvang je van ons een bevestiging dat de bestelling in behandeling is genomen.

 

Heb je de chocolade snel nodig ?

Neem dan contact op met onze planning wat de mogelijkheden er zijn.

Bij voorkeur via WhatsApp 0629621722  

Wordt er een factuur meegestuurd?

Wij versturen nooit een factuur van je bestelling mee .

Per e-mail ontvang je van ons een factuur van je bestelling.

Mocht je deze niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.

 

Kan mijn bestelling op een bepaalde datum worden verstuurd?

 

Ja, dat is mogelijk! Je kunt tijdens het bestelproces in de stap ‘afrekenen” de gewenste bezorgdatum kiezen.

De meeste artikelen verzenden wij binnen 3 werkdagen.

Voor grote leveringen hanteren wij minimaal 10 werkdagen ( dit gebeurt in overleg met de klant en onze planning )

 

Wie verzorgd onze bestellingen!

Alle bestellingen worden bezorgd door ons zelf en PostNL.

Op de dag van verzending ontvangt u van ons een e-mail met een Track&Trace code en een indicatie van het tijdstip waarop geleverd gaat worden, onder voorbehoud.

Bent u niet thuis op het moment van levering, dan zal het pakket bij uw buren worden afgeleverd u ontvangt dan een melding hiervan in uw brievenbus.

Wanneer een pakket niet bij de buren geleverd mag worden, wordt het pakket weer meegenomen en de volgende dag opnieuw aangeboden. Is na twee pogingen uw pakket nog altijd niet aangenomen, dan wordt deze bij een PostNL pick-up point afgeleverd, waar u het de volgende werkdag zelf kunt ophalen, hiervan krijgt u uiteraard bericht.

U dient dan het afhaalbericht en uw identiteitsbewijs mee te nemen.

Verzendkosten Nederland en België

Bij een bestelwaarde van meer dan €100,- is verzending gratis op één adres!

Voor een bestelling onder de €100,- betaalt u € 10,00 

Pakketten worden verzekerd verzonden. Voor grotere bestellingen is alleen aflevering op huisadres mogelijk.